Dag 08 - mål på kort sikt för denna månad och varför

  • göra båda engelskagrejerna jag inte gjort.
  • fast det kanske är tre grejer.
  • göra samhällsen.
  • göra kladden på projektarbetet klart.
  • komma ikapp i matten
  • faktiskt göra läxor när jag får dom.
  • och göra ARL!
  • städa mitt rum!
  • boka biljett så jag kan åka till linn och älskling på sportlovet!
  • övertala älskling att komma hit innan!
  • slösa mindre pengar så jag kan spara.
  • sova bättre
  • äta bättre
  • FÅ MENS!
  • jag har varit vegetarian i 2 månader idag ^^ på tal om mat..
  • inte lyckas skrämma bort älskling.
  • fota mer!
  • blogga mer!
  • vila mer!
  • fokusera på mig själv mer!
  • spela mer tv-spel!
  • tänka mer på miljön
  • sluta vara jobbig. ett tag iaf
  • bara gå till stenberska en gång! inte mer.
  • få veta vad som är fel.
  • klara av livet typ :)
  • och boka tid för jag och emms tatuering :D

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0