Dag 01 - en nytagen bild på dig och 15 intressanta (?) fakta om dig själv.

  1. jag har haft typ alla hårfärger.
  2. jag är facinerad av naturen, kan gå och kolla på himlen och bara: woooow! och sen går jag in i något.
  3. jag är jättetyst, vet sällan vad som är rätt sak att säga. men ibland så pratar jag utan stopp om ingenting utan att någon egentligen lyssnar.
  4. jag hatar dansbandsmusik.
  5. jag dissocierar hela tiden, så minns typ inget av vad jag gör, och ibland så försvinner jag helt enkelt i tankarna.
  6. jag kan nöta en och samma låt i evigheter och sen klarar jag inte av att höra den igen någonsin, så har försökt sluta med det.
  7. jag har köpt mina första par stringtrosor! två par tillochmed. men det var när jag var i umeå xD
  8. jag älskar att knäcka ryggen, beroende av det. DENNIS KOM OCH KNÄCK! inte för att du läser min blogg någon ofta men.. xD
  9. mina favoritlukter är hallongrottorlukt och päronlukt!
  10. jag hatar min kropp och mitt utseende mer än allt. men på fyllan brukar jag tycka jag ser ganska bra ut xD
  11. jag heter christersdotter på riktigt, det är inget jag hittat på. elsa christersdotter johansson. står det på mitt pass ^^
  12. jag kommer ha gått gymnasium i minst 5 år när jag är klar med skolan.
  13. jag var kär i madeleine första gången när jag var 15 och gick 8an.
  14. jag är livrädd för kryp. men dom får inte dö, och om jag jag råkar döda ett så får jag jätteångest och måste begrava det. samma om någon annan dödar ett.
  15. jag har läst första harry potter säkert 50 gånger hade läst den 10 gånger när jag gick i 5an. sen skjunker antal gånger lästa lite för varje bok. men läst dom sjukt många gånger och blir sugen att läsa om minst 2 gånger per år. (det kanske var det intressantaste xD)

(fokus på brösten. men jag vet att ni gillar det!)

kommentarer
Postat av: Tidda

Vi gillar det ;)

2011-02-06 @ 23:49:57
URL: http://tiddabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir himla glad av att läsa din blogg, ville bara säga det. :)

2011-02-07 @ 09:46:41
Postat av: Carolina

Fan! Vilket fint linne du har på dig!

2011-02-16 @ 18:36:25

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0