onsdag.

hjärtat krossas om och om igen,
kommer det någonsin gå att laga?


mina vänner är bäst i världen på att plåstra om mitt trasiga hjärta.
och ännu ett tack till tina som kom på 5 minuter igår när jag inte klarade av att vara ensam.
hon stannade med mig tills jag kunde somna.
hon är awesome!

och tack till alla andra vänner som finns där och bryr sig.
ikväll ska jag kramas med linn, mli och m.
och dricka te och prata.
supermys.

imorgon åker jag till tärna med familjen, vet inte än hur länge jag är borta.
vill hinna hem och träffa per och dennis i helgen.
så kommer inte blogga på ett tag.
inte för att jag bloggar ofta nuförtiden.
vet bara inte vad jag ska skriva.
eller jag vet, men vet inte vad jag får skriva om.

nu vill jag bara sova och inte tänka ett tag.





kommentarer
Postat av: Tina

Det tog snarare 10 min! <3 :* Finns för dig bro! <3

2011-04-20 @ 21:59:07
URL: http://whateverthereis.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0