träning

inte sagt det, men jag ska börja träna massor nu, eller jag började redan igår. vill få en bättre hälsa, mer energi och gärna tappa dom kilon jag gått upp av medicinerna. igår simmade jag och maria 500 m, det var jätteskönt. nu ska jag börja simma minst 500 meter minst två gånger i veckan, och gymma innan jag simmar i ca 30-60 minuter. känner mig så duktig. så bra. och mår mycket bättre av att ha något att göra istället för att sitta hemma och tänka.
hoppas verkligen den här träningslusten håller i sig nu och inte bara försvinner som den brukar. ska köpa ett gym- och simkort i alla fall, för då har jag ju en anledning att fortsätta. kan ju inte ha köpt det i onödan^^

kommentarer
Postat av: Michelle Loua

Jeg vil også ha treningslysten tilbake! Selv om jeg har kiloene på plass, så vil eg også føle meg fresh!

2010-09-24 @ 13:44:40
URL: http://michelleloua.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0