torsdag/fredag, det är natt och jag borde sova. update och tips när det känns jobbigt.

men ångesten är tillbaka. haft fönstret öppet hela kvällen för att det ska bli kallt i mitt rum, kylan dämpar ångesten lite och håller mig någorlunda kvar i verkligheten. ett tips från tetra.
för att hindra återfall har jag börjat engagera mig väldigt i politik, som ni märkt, och i antirasism. delar ut flyers om antirasism och försöker värva människor att gå med i umr, ungdom mot rasism, på skolan. imorgon har jag som mål att dela ut minst 10 stycken flyers. en anledning att vakna på morgonen. så tips från tetra; engagera dig i något. men inga krav, isåfall låga krav (10 stycken flyers är ett lågt krav). många krav stressar dig och kan göra att du tillslut bara ger upp eftersom du inte kan nå upp till dina mål - men du kan ändå engagera dig. i alla fall jag mår bättre av att göra något som inte bara handlar om mig. som sagt, en anledning att vakna på morgonen.
nu ska jag lägga mig ner och se någon film, sen försöka sova.
puss.

kommentarer
Postat av: Michelle Loua

Jeg har som mål for dagen = rydde hele huset, mål for uken = hvertfall ut dören minst en gang. Å bare det er litt for mye for meg..men jeg begynner og bli filnk nå! I tilleg så er jeg mer motagelig for besök hjemme, eller gå på besök til andre =)

2010-09-10 @ 01:51:54
URL: http://michelleloua.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0