ladida

jag har skrivit massor på min bok nu. eller ja, 1½ sida. vill skriva mer men borde verkligen sova. imorgon har jag mardröms-micke i kör och sen ensemble och EOS. måste ladda så jag orkar. men ska nog äta något först bara för att jag är duktig!

litet utdrag ur min bok (bara ett utkast så har skriver utan att tänka för mycket på grammatik och sånt): 
"Plötsligt står han i dörren med ett jättestort smittande leende i ansiktet och 3 sekunder senare är han i mina armar. Jag gråter ännu mer men han bara skrattar, börjar berätta om saker som jag inte minns. Berättar att han och min familj fick sova på sjukhuset under natten, och att mamma och pappa for tillbaka hela 35 mil dom nyss kört bara för att komma till mig. Han ler, skrattar och håller min hand. Jag bara gråter."

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0