godkväll människor.

jag vill se i love you phillip morris igen, men jag såg den nyss så kan ju inte se den redan. om några dagar kanske. är typ kär i den filmen.

nu är det fredagkväll, och idag var första gången på ett tag som jag tänkte på honom och det gjorde ont. kanske kan komma över honom ändå. det jobbigaste är nog ensamheten, känslan att inte ha någon att prata med riktigt. men nästa helg ska jag hälsa på hos zack, då kanske han orkar lyssna på mig lite. hoppas det.

och just det, som ni kanske märkt så pratar jag hela tiden om politik nu. det får ni leva med, och kanske lära er något nytt också^^

nu ska jag lägga mig ner, kanske läsa, kanske se film. fast först ska jag röka. puss.

bild på tina bara för att jag tycker om den här bilden. + att jag ska festa med hon och andra flickor imorgon.


kommentarer
Postat av: Michelle Loua

Hadde jeg bare vært like glad i politikk som deg, desverre så er ikke politikken i norge noe og skryte av, så finner ikke ett parti jeg kan forholde meg til. Goldt meg til FRP-fremskrittspartiet, men de har drete litt på leggen nå til folk flest..så liker ikke dem lenger hehe =)



Har aldri sett den filmen før, en film du vil annbefale videre kanskje? Å om du har flere film-tips så kom med dem!! =)

2010-09-04 @ 00:32:31
URL: http://michelleloua.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0