fuck

färgar håret för sista gången nu, nu måste det bli bra. är less på mitt jävlaskithår som bara ska vara fult hela tiden. funderar seriöst på att klippa av det om det inte blir bra nu (har färg i håret). försov mig idag såklart, och när jag vaknade var jag så arg på allt, hade en jävla huvudvärk som typ ville döda mig och pappa var typ sur för att jag aldrig vaknade. i ilska och sorg somnade jag om hela tiden, bara för att vakna ännu mer arg och ledsen. missade hela skoldagen, fuck.
jag har pms, märks det?

nu ska jag snart leka i vattnet med emelie och glömma allt annat, ska först bara skölja ur färgen och fan nu måste det bli bra!

kommentarer
Postat av: Michelle Loua

Kom til meg du, så fikser jeg deg en stilig sveis med farge =)

2010-09-28 @ 19:29:12
URL: http://michelleloua.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0