wow, läxor och ångest.

jag spelar wow hela tiden. eller inte hela tiden, men mycket av tiden. ska levla upp min worrior plumz till 66 tror jag det var. johanna är level 66 på sin gubbe och jag vill spela med henne <3.
började på 21 i.. måndags kanske? och nu är jag 33, så det går framåt i alla fall!

plumz <3



fast idag har jag faktiskt gjort läxa nästan hela tiden, bara lite wow. ska ha en redovisning imorgon i kulturhistoria om antonio gaudí, arkitekten. borde göra matte nu, men orkar inte. blir parlamentet snart tror jag :).

(ångest ångest ångest hela tiden, spelar för att inte tänka, men när jag slutar så kommer tankarna, tankarna om dig. varför hör du inte av dig? känns som om du lämnat mig igen. jag förstår inte. jag försöker stå emot tankarna, försöker inte lyssna, men dom håller mig vaken om natten, gräver i mig, krossar mig. jag är livrädd.)

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0