slödagen

skoldagen började 9.20.
en trumlektion, som faktiskt gick bra för en gångs skull.
en samhällslektion, nu har vi äntligen fått redovisat vårt grupparbete.
skoldagen slutade 11.20.

vickandagen började 11.21.
hittade en vickan, kramades massor, var hur glad som helst.
pratade massor med henne, om allt, och hon förstod.
var lycklig över bebisen i hennes mage, lilltorsken.
(på högstadiet kallade vi vickan för torsk).
vickandagen slutade 14.10.

hemmadagen började 14.11.
såg på friends i mängder, under det varma täcket i min säng.
smsade och prata på msn med muddäsöt.
tänkte massor på dig, varför kan jag inte sluta?
åt en middag som var sådär god, men bara sådär.
funderade på att bli vegetarian på riktigt snart.
rökte en massa i min ensamhet.
skrev på min uppsats till kulturhistorian, snart kan jag allt om gaudí.
såg på greys anatomy, efterlängtat som fan!
hemmadagen slutade 22.01.

hemmanatten började 22.02.
pratade med mammi om datorer (intressant att veta va?).
gick upp på mitt rum,
och nu är jag här.
friends, smsa, sova.
hemmanatten slutar när jag sovit klart.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0