per och tina-kväll.

klockan 20 kom tina hit för att plugga, vi jobbade på ganska bra till typ 22 nångång, då ville tina testa wow och det fick hon. och sen kom per! vad jag saknat honom. han flyttade till karlstad för 2 månader sen och inte träffat honom sen innan dess. vi pratade, spelade, såg på youtube-klipp, dansade och hade det mys. och det kommer bli massa mer per-kul nu på lovet också. kanske inte sagt det, men vi har lov nu!

lovet:
imorgon ska jag och tina ha ett miniparty och sen dra ut och dansa med förhoppningsvis per.
på söndag är det halloween/vin/tjej/per-kväll. jag, emelie, emma-lisa och per!
på måndag ska jag, tina, per och emelie köra anden i glaset igen :D
på tisdag ska vi på boda borg med ku! (typ äventyrs-ställe, lite som fångarna på fortet inne i ett berg)
på onsdag blir det kanske filmkväll.
på torsdag var det något som jag inte minns vad det var! ska på vuxenpsyk för första gånger på flera veckor i alla fall.. skönt!
på fredag blir det tv-spelskväll hos per!
på lördag halloween-firande hos emelie och på hotellet (nattklubben).
på söndag ska jag vila xD

hursomhelst, så börjar det kännas som förra hösten, planer hela tiden så att jag knappt hinner tänka, trots att jag vet att det hinner ikapp.

puss <3

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0