sömnlös.

om ungefär 7 timmar ska jag upp och vara pigg. måste till skolan imorgon.. missat två dagar i veckan redan. jag försöker vara glad, men hela tiden är det något som trycker ner mig.
(och du gör det inte bättre.)

så, imorgon ska jag gå upp, även om jag inte får sova en timme ens. och på fredag ska jag träna, inte gjort det på flera veckor nu, måste ta tag i det igen. ska göra klart samhällsläxorna och engelskan i helgen också. och så ska jag svara på alla brev! måste det.

funderar på att försöka skriva en haiku i varje blogginlägg (eller en gång i veckan iaf).
5+7+5, enkelt men svårt.

skärande tystnad
skriker utan att lyssna
ditt svaga hjärtslag

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0