hjärtat stannar nästan och jag känner mig som bella i twilight.

jag vet att han gått vidare, även fast han inte säger något om det.
och det känns så fel, även fast jag är över honom.
är väl inte van antar jag. önskar jag kunde gå vidare.

och den är den andra honom, som jag trodde var min edward.
han har lämnat mig föralltid nu, antar jag.
nu återstår det bara du, som jag kallar min jacob.
men älskar jag verkligen dig på det sättet?

(ibland så tror jag det, ibland så tror jag att du står över allt annat,
ibland så tror jag att om jag bara var frisk så skulle jag se bara dig.
ibland så tror jag att jag kan gå vidare från honom,
ibland så tror jag att jag hatar honom,
ibland så tror jag att jag älskar dig.)

jag tror så mycket, men jag vet ingenting.

kommentarer
Postat av: Michelle

Jeg vet alt, derfor har jeg ikke troen på noe lenger.

2010-11-17 @ 16:18:35
URL: http://miloua.tumblr.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0