stressad och sömnlös

jag har inga theralen. jag kan inte somna utan dom. sonatan funkar inte utan dom. jag är sömnlös. tur att jag har lite sovmorgon imorgon i alla fall.

känner mig så stressad. har tusen skolarbeten att göra. eller nej, inte tusen, men massor. och en massa annat. jag måste också sy klart klänningen innan fredag, och jag insåg nu när jag låg och försökte sova (tänkte en massa) att jag inte kommer klara det. jag måste klara det. tänk om jag inte klarar det?

klänning, matteprov, ett till matteprov, filmanalys, födjupningsredovisningen på kuhi, bokrecension, välja bågar till mina nya glasögon (som jag måste ha ASAP), städa rummet, skriva alla veckoblad jag missat till DBT-gruppen, kolla igenom alla hundra blad som dom gått igenom på DBT-gruppen, göra alla glada och massa mer.

det är två veckor kvar av skolan, klarar jag av den här stressen?

JAG BEHÖVER THERALEN.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0