100 frågor-lista, så ni kanske lär känna mig lite bättre ^^

Senaste:

 

Dryck:  cider :)

Telefonsamtalet: tror det var med linn <3

SMS:  fick jag från världens sötaste zack :*

Låten du lyssnade på: blah blah blah – ke$ha

Gången du grät: vet inte. idag kanske. eller igår. i natt i alla fall.

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Dejtat någon två gånger?: ja :o eller va? har gått på flera dejter med samma människa i alla fall.

Har någon varit otrogen mot dig?: jag vet inte.

Varit kär?: oja :o

Förlorat någon speciell person?: ja. många.

Varit deprimerad?: är.

Varit så trött att du somnat sittandes?: hundra gånger i bilen xD

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

 

1: lila

2: turkos

3: korall

 

I ÅR HAR DU:

 

Lärt känna en ny vän: ja :)

Fått ditt hjärta krossat: ja.

Skrattat så att du har börjat gråta: ja.

Träffat någon som förändrat ditt liv: jag vet inte.

Insett vilka som är dina äkta vänner: faktiskt.

Fått reda på att någon har pratat om dig: vet inte o.o

Kysst en kompis: ja ^^

 

BLANDAT:

 

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat?:  en.. eller.. två.. tre.. jag vet inte xD

Hur många barn vill du ha?: hur många som helst <3

Vill du ändra ditt namn?: faktiskt inte.

Vad gjorde du under din förra födelsedag?: firade med vin :)

Vilken tid vaknade du idag?: tolv, och insåg att jag missat en lektion.

Vad gjorde du igår runt midnatt?: var paranoid och gömde mig för nattspöken.

Någonting som du längtar till: urkult! <3

Senaste gången du träffade din pappa: ett tag sen.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag var frisk.

Vad lyssnar du på just nu?: beyoncé <3

Har du någonsin pratat med en person vid namn johan?: ja :o xD

Vad gör dig irriterad just nu?: att.. att inte du är här.

 

DIN /DITT/DEN FÖRSTA:

 

Operation: ingen.

Piercing: läppen ^^

Tatueringen: ingen.. snart!

Sporten du spelade: ööh… fotboll ^^

Husdjur: charlie, vår gamla fina hund. <3

Vaccination du minns: stelkramp :o

Konsert: ååh.. jag minns inte vilken som var först xD

Förälskelse: riktiga? den slog mig när jag var 14.

Alkohol du drack: var väl någon gång när man var liten och fick smaka av mamma eller pappa.

 

JUST NU:

 

Äter du: kex.

Dricker du: inget ><

Är du på väg att: smsa till dig att jag behöver dig här.

Lyssnar du på: beyoncé, fortfarande xD

Väntar du på: att jag ska våga smsa.

 

DIN FRAMTID:

 

Vill du ha barn?: JAAAA!

Vill du gifta dig?: Ja!

Karriär i åtanke: undersköterska/sjuksköterska i u-länder, och bartender.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?  (och samma könet ju :o)

 

Läppar eller ögon: ögon och läppar.

Kramar eller pussar: kramar och pussar.

Kortare eller längre: längre.. eller kortare.. beror på xD

Yngre eller äldre: spelar ingen roll :)

Romantisk eller spontan: romantisk och spontan.

Snygg mage eller snygga armar: armar.

Tatueringar eller piercingar: båda!

Känslig eller inte: känslig!

Ragg eller förhållande: … tycker inte om förhållanden. men tycker inte om ragg heller.

Bråkstake eller tveksam: öhm o.O

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Kysst en främmling?: oja, träffade en av mina livskärlekar på det sättet.

Tappat glasögon eller linser?: öh o.o massor med gånger.

Haft sex på första dejten?: nej.

Krossat någons hjärta?: jag antar det.

Har någon krossat ditt hjärta?: ja.

Blivit arresterad? nej o.o

Dissat någon?: ja

Gråtit när någon dött?: ja.

Gillat din killkompis?: ja. gillar alla mina killkompisar ju^^

 

TROR DU PÅ:

 

Dig själv?: ibland.

Mirakel?: ja!

Kärlek vid första ögonkastet?: ja!

Himlen?: nej.

Tomten?: ja ^^

Att kyssas på första dejten?: ja, kyssas är mys.

Änglar?: ja. dom lever i mina vänner. <3

 

SVARA ÄRLIGT:

 

Haft mer än en pojkvän på samma gång?: nej xD

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut?: oja.

Vad kan du verkligen inte leva utan?: medicin, terapi, cigg, kramar och snälla ord.

Att påstå det här är 100 sanningar: ja!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0