gamLAN och en michelle

jag lanar. lanar = spelar töntiga spel, lyssnar på nördar som blir arg på sina datorer, sitter och nästan kvävs av en konstig stank ( av svett, killar, chips, mat och prutt), spelar wow för första gången på 3 månader och inser att det inte är så kul egentligen men att jag blir väldigt glad av att spela det ändå. så, jag är rätt glad. jag har rätt kul. men jag tror jag måste sova snart!



till michelle: jag borde verkligen sluta klaga! norge verkar har helskumma system ju >< . men eftersom jag gått till barn- och ungdomspsyk så länge så skrevs jag automatiskt över på vuxenpsyk, så därför har jag en timme i veckan nu med min terapeut. och träffar min läkare en gång i månaden ungefär. jag har tur som fått en sån duktig läkare, för jag tror att nu, för en gångs skull, så har jag fått rätt mediciner. fast dom är väldigt många, så jag blir väldigt trött och seg i huvudet, vilket stör mig lite. men.. jag ska inte klaga. norges system verkar sjukt knäppt!

kommentarer
Postat av: Jesper!

Vännen på lan, jag skulle följt med!

2010-03-28 @ 00:29:21
Postat av: Michelle

Er bare til og klage det vet du! Ingen sm stopper deg ;) Kunne øsnke jeg kunne ha klaget litt mere, men da får nok jeg kjeft :( hehe! Men er kjempe bra og høre at det hvertfall går den rette veien :)

2010-03-29 @ 15:07:50
URL: http://michelleloua.blogspot.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0