><

jag hatar att ens liv blir så styrt av ens mediciner. kan knappt göra läxor längre.. fuck!

kommentarer
Postat av: Michelle

Uff, er ikke lett det der! Men du får hvertfall hjelp! Jeg har kun blitt kontaktet EN gang av utrednings-senteret her i Bergen etter at jeg kom tilbake, EN gang! Går på medisiner, men som ikke fungerer for meg, så har droppet dem - ser liksom ikke vitsen. Men EN gang har jeg blitt kontaktet av hjelpe-senteret, når jeg prøver og kontakte dem igjen så har de aldri noen som er ledige. Det samme med sosialen, hver gang jeg kontakter dem - så ringer de aldri, jeg får aldri time der eller noen ting! Blir irritert og frustrert over systemene her i Norge.



Hvordan er systemene i Sverige?

2010-03-26 @ 20:59:39
URL: http://michelleloua.blogspot.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0