att leva med borderline

jag borde kanske inrikta min blogg lite mer på något, typ borderline. eftersom jag har ett ord som beskriver mig nu så kanske det är enklare att förklara, och ha källor så ni förstår bättre. men.. det är kanske för svårt nu, att verkligen lägga tid på det. så jag fortsätter väl med det jag gör, bara skriver om det jag tänker på.

just nu tänker jag på johanna. skutskär vecka 14, jag hoppas!
saknar den flickan så mycket, och eftersom jag gillar listor, så ska jag göra en lista om varför hon är så underbar, så:

  • hon finns alltid, alltid där
  • hon har hjälp mig upp ur mörkret så många gånger
  • hon får mig att le hela tiden
  • hon fyller mig med sån glädje, att jag nästan glömmer allt det sjukliga
  • hon är underbar
  • hon lär mig att livet är värt att leva
  • hon är sjukt vacker
  • hon är sjukt bra

JAG SAKNAR HENNE! <3


kommentarer
Postat av: Johanna

Du är den underbaraste människan jag vet och utan dig så vet jag inte vad jag skulle göra.



Du får mig att inse hur livet är värt att leva



Pelle du är kärlek <3 och jag kommer alltid älska dig.



Du är min glädje <3

2010-03-01 @ 23:59:13

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0