sömnlös

jag kan inte sova. och eftersom jag druckit några cider ikväll så kan jag inte ta mina sömnmediciner, och nu är klockan snart 6. jag kan inte sluta tänka, allt är så förvirrat. jag vill smsa, höra hur det är med honom, höra om han tänker på mig också, men jag vågar inte. jag kanske vågar imorgon, eller ja, senare idag. kanske. tänk om han glömt mig helt? tänk om han inte vill prata med mig? tänk om.. fast jag får ju aldrig veta om jag inte vågar. jag borde våga. kanske. får se.
hursomhelst, så är jag konstigt orange/blond/brun-hårig nu och när jag inte kan sova röker jag och tar ego-bilder. men.. jag börjar kanske bli trött nu, hoppas jag i alla fall. ska nog skita i vad som är rätt och ta en sonata i alla fall, så jag kanske somnar. god natt <3


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0