tisdag kl 21.06

på torsdag ska jag och linn till umeå och gå på affärer och köpa skor och må bra! vi ska också se eclipse, wie! hoppas den är bra nu, hoppas den är bättre än new moon. men men, ska inte hoppas förmycket ^^. hursomhelst, så behöver jag komma bort och tack tack tack linn för att du följer med mig!
annars så tror jag att jag mår bättre, tror det ibland i alla fall. men natten till idag förstörde mycket av min tro. sov jättedåligt, drömde mardrömmar, vaknade hela tiden och kallsvettades. hade svårt att somna också, men ville inte ta tabletter för då skulle jag sova bort hela dagen eftersom det var så sent. men jag sov bort den i alla fall. i kväll ska jag ta tabletterna jättetidigt, för imorgon ska jag fixa på rummet. har fått nya påslakan, gardiner och kuddar av mamma! ska fota och visa hur det blir sen^^
puss!

kommentarer
Postat av: MiCHELLE

Elias å jeg så twilight nettop! For og si det slik, den kunne värt litt ANNERLEDES, men definitivt bedre enn new moon! Du burde glede deg ;)

2010-07-07 @ 00:21:27
URL: http://michelleloua.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0