kram

nu är det så att jag har mer läsare än vanligt, och är sjukt nyfiken. kommentera något så jag vet vilka ni är xD !

men hursomhelst. det är sent, jag borde sova men orkar inte det. sitter och pratar med zack istället, han är bäst.
imorgon ska jag på bup och träffa min nya psykolog, är redan jättenervös >.< . hoppas hon är bra iaf, för nu är det dags! jag ska bli bättre nu, jag vill bli friskare!

men när jag nu tagit tid till att skriva ett riktigt blogginlägg så vill jag passa på att tacka mamma, tina, maria, emma-lisa, johanna, didrik, per, zack och klassen. ni hjälper mig igenom smärtan nu, och ni gör mitt liv värt att leva, ni ger mig saker att längta till, ni ger mig lycka.

krampåer.<3


kommentarer
Postat av: emm

JAG LÄSER !

och så länge smärtan finns hos dig så är jag där för att ta bort den. Jag älskar dig <3

2010-01-21 @ 00:44:27
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/
Postat av: Linn. (denna gången är det faktiskt jag.)

ÄR JAG UTELÄMNAD ELLER VAD?



Om det är smärta du vill ha bort så kommer jag med plåster och pussar på stört älskling! <3

2010-04-22 @ 23:41:57

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0