fredag

somnade kl 6 inatt. sov till klockan 12, då kom tina, maria och alexander hit och väckte mig. dom är söta!

hittade en jättesöt liten lila klänning och ett par snygga knästrumpor idag som jag köpte, allt för 139kr, billigt och bra. egentligen var det tänkt att jag skulle ha dom imorgon på hotellet, men dom är så fina så jag hade dom ikväll.

ikväll har jag varit på en jättekonstig och tråkig kyrkgrej, men jag överlevde den och sen for jag och zack och hälsade på en sofia som fyllde år. hon kramade mig massor, även fast jag inte träffat henne förut o.o . en del människor är verkligen glada hela tiden, och en sån människa är sofia. vi var där en stund och sen for vi hem till zack och såg på en film. den var... bra?
nu är jag hemma, har haft en jättemys kväll, och imorgon blir det hotellet! jag, tina och per ska dansa tills vi svimmar. längtar!

pussnatt

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0