-

lycka är att ha vänner som mina.


det är natt, jag vet inte om jag är trött. för ett dygn sen låg jag i sängen och pratade med underbara didrik. det är tråkigt att han var tvungen att åka hem, saknar honom massor redan. fast ikväll har jag hälsat på hos bästaste zack, det var jättemys och jättetrevligt, även om vi inte gjorde annat än att sitta och prata i 6 timmar. imorgon, eller ja, idag är det ju, men hur som helst! idag ska jag leka med tina hoppas jag, har inte träffat henne på flera dagar nu, och jag saknar henne massa massa massa.

men nu är det natt, och jag vet inte om jag är trött.

jag har ett beslut att fatta, ett beslut som kommer förändra hela min framtid.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0