!

insåg att jag glömt att skriva hur det gick i fredags hos doktorn! dum jag känner mig o.o .. men hursomhelst, doktorn var awesome, han förstod allt och var jätteproffsig! och nu har jag fått en till diagnos, borderline personlighetsdrag. han kunde inte säga än om det var en personlighetsstörning än, men det lutade åt det i alla fall. och jag har läst en massa om det nu och det stämmer sjukt mycket!
har fått 4 nya mediciner istället för min gamla. förut tog jag bara en antidepressiv, nu tar jag en annan antidepressiv, en antiepileptisk och två sömnmediciner.

nu sitter jag och lyssnar på world of warcraft-musik och saknar det! ge mig pengar så jag har råd att börja spela lite igen?



kommentarer
Postat av: Zack

Haha! Av mig får du då inga pengar för sånt ;)

2010-02-19 @ 14:26:40
Postat av: Michelle

Kjenner meg igjen i det første du skrev, selv har jeg endelig fått en lege som har tatt seg tid til og gjøre tingene skikkelig! Stå på, for du er modigere enn meg, tok meg 4 år med å komme ut med at jeg i det hele tatt slet med slikt.

2010-02-25 @ 15:44:43
URL: http://michelleloua.blogg.no

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0