and the world spins madly on

har haft den ägigaste helgen på länge. fredagkväll med zack och star wars ägde, lördagkväll med vickan, alkohol och musik ägde, och hela söndagen med zack ägde.
jag borde vara sjukt lycklig, men nu när helgen är över så känner jag mig konstig, tom, ensam. jag sov bort skolan idag också, precis som varje dag förra veckan. men förra veckan så var det för att jag inte orkade skolan, nu vill jag till skolan, men mina nya tabletter gör mig så trött och jag sover hela tiden. hoppas det går över snart.. får inte missa mer skola nu, då måste jag gå ett år extra >< och det vill jag verkligen inte.



kommentarer
Postat av: Zack

Det var så lol att vi tänkte på The Weepies båda men ingen hade ens nämnt dom xD

2010-02-19 @ 14:28:27

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0