julstämning

inte så mycket. men försöker få med julmusik och pepparkakor och julstök.
saknar jesper, emelie och dennis hur mycket som helst, dom åkte hem till sina byar igår och nu får jag inte träffa dom på en vecka, är juså van att vara med dom varje dag.
men linn och per är hemma, och vickan var hemma en snabbis men kommer tillbaka den 26 :D

har städat mitt rum nu, ska bara dammsuga sen är jag klar. funderar på att tvinga linn att komma hit och röka med mig efter det, behöver en kram.
(mörkret viskar att det är nära nu)
är livrädd för återfall, men försöker hålla mig uppe, klara julen i alla fall, och sen kommer ju alla fina tillbaka och så ska vi till umeå och shoppa och dricka chailatte. synd bara att tina ska åka bort.. kommer bli så tomt under lovet och speciellt på nyår, som jag vill fira med alla närmaste <3

och i januari kanske jag åker till madeleine eller så kommer hon hit. längtar efter min blivande <3

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0