energi, ljus, längtan, kärlek!

jag håller mig uppe, så väldigt stolt över mig själv. trodde aldrig jag skulle klara det, men mina fina vänner och muddä hjälper mig varje sekund. jag är så tacksam<3

synd bara att jag failar skolan totalt.. IG i slagverk och samhälls just nu.. MÅSTE klara det. om jag inte klarar det måste jag stanna ett år till här, och jag vill till muddä!

har aldrig tid att blogga heller, eftersom jag leker med vänner hela tiden. men snart är det jullov, då borde jag hinna blogga mer, fast ska nog göra en ny blogg då. är less på blogg.se, man kan ju bara ladda upp en bild i taget! därfär orkar jag inte med det.

och det är snart jul! fast ingen julstämning alls än.. hoppas jag får lite mer imorgon när det är julfest med KU.

skins nu, natti!<3

kommentarer
Postat av: Tidda

Jag saknar dig bus!

-skickar massor av kramar-

<3

2010-12-23 @ 15:41:36
URL: http://tiddabus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0