SCORE!.. eller nått.

estetfesten var kul. musik och dans och fina människor och skratt och sitta-på-golvet-på-toan-och-prata och eld och lekar och tävlingar och fina foton. cyklade hem på kvällen, men det var kallt så jag cyklade i superfart för att hålla värmen, trots att det var sjukt ansträngade i alla uppförsbackar. idag har jag haft träningsvärk i låret och ont i knäet. det roliga var att jag inte var speciellt onykter under kvällen, lite mer på slutet och mest när jag var hemma och låg i sängen. sjukt intressant att se på film när man är lite full btw.

estetdagen idag var kul. vi lekte och tävlade på djurparken. jag vann en termos, SCORE! fast den ligger bortglömd i tinas väska :(. nu kan jag ha varmchoklad med mig till skolan på kalla vinterdagar (skrev först varma, men insåg att det blev lite fel.. xD). min grupp vann också drama tävlingen, SCORE! vi vann godis för att vi gjorde en så fin pantomim och hade en fin hund. estet tvåorna ägde oss treor i stafett-tävlingen men vi utklassade i skidor på land. det regnade massor också, kände mig ganska ensam med mina stövlar, regnbyxor och min regnjacka (jag ljög nu, det var egentligen ett par gamla gympabyxor som är för små, använde dom i 7:an typ, och en av mammas nästan regntäta jackor). det var en rolig dag iaf, trots allt.

nu håller jag på att se en film som jag redan älskar. i love you phillip morris. SE DEN. lägger upp två bilder från den istället för nån av bilderna från festen.


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0