lär känna mig lite mer ^^


Du heter: elsa christersdotter


Smeknamn: pelle. och tetra, fast tetra är mer mitt alter ego ^^


Låt som när du är ledsen sörjer till: just nu, ”far away” med nickelback, ”broken-hearted girl” med beyoncé och ”love the way you lie” med eminem och rihanna.


Beroende av: cigaretter, ett leende om dagen, musik, böcker, isabel (min hund), vännerna och att ha något att göra hela tiden.


Vad tror folk om dig? antagligen att jag är värsta ärriga, asociala nörden.


Stämmer det? oh ja xD


Vad får du oftast komplimanger för? jag minns inte komplimanger jag får o.o


Hur imponerar man på dig? man är sig själv, skrattar, ger inte upp på mitt asociala jag, tar hand om världen och människorna i den.


Brukar du skratta för dig själv? ja, fast oftast tyst i min skalle :)^^


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Awh :( det får bli när det blir :)” från william.


Var bor du? i ett gult fyrkantigt hus vid en gata i lycksele.


Trivs du där? sådär, ibland.


Hur svarar du i mobilen? “hallå?!”


Vem ringde du senast? min linn <3


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon hoppade från båten helt random och stod på låtsas-titanic xD


Antal timmar sömn inatt: inte så många. 5-6 kanske :o


Sov du ensam: ja :(


Brukar du komma i tid: ibland xD


Hur känner du dig nu: illamående, febrig, ont i halsen och tät i näsan.


Vanligaste färg på dina kläder: svart typ


Vad tycker du om fötter: hobbits <333, eller ja.. fötter är mänskligt.


Vad saknar du: linn och per, och honom..


Hade du en bra kväll igår: minns inte vad jag gjorde, men var säkert mysigt xD


Favorit dryck på morgonen: o’boy eller te.


När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-04


Är du blyg? inte så väldigt faktiskt, kanske ser så ut men är inte så blyg, mest obekväm bland för mycket folk och problem med orden.


Sysslar du med någon idrott: nej xD


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det gör jag :o


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa, runka och ha sex.


Är du nöjd med ditt liv: försöker vara det.


Är du bortskämd: inte så speciellt tror jag, beror på vad man jämför med.


Vad gör du i morgon: vaknar, känner mig frisk, går till skolan, leker lekar med alla estetare, kramas med vännerna, har EOS och planerar avslutningscodan med klassen, röker som en skorsten, går hem igen, ser på bumbibjörnarna, om jag är frisk så kanske jag träffar någon vän.


Vad är det värsta du vet? svek, separationer, slut, djurplågeri, folk som inte bryr sig alls om miljön, rasism, nazism, mobbare och typ massa annat.


Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, någonting jag lyckats med är att hitta några av dom bästa vännerna man kan ha.


Vad är det finaste du fått? första kyssen med många gamla kärlekar faktiskt xD


En speciell dag du minns: hm.. jag har inget minne, och eftersom han är i mitt huvud just nu måste jag säga andra gången vi träffades, när vi kysstes för första gången i nyktert tillstånd. det var en fin dag det xD


Du samlar på: kossor.


Vem ringer du när du är arg/ledsen: någon av mina fina vänner, eller mamma om det är allvarligt.


När grät du senast: typ för en halvtimme sen.


Vad skulle du göra om du vann en miljon: ärligt skulle jag inte skänka pengar på en gång, utan jag skulle köpa några saker jag känner att jag behöver för att leva, sen kanske sponsra min undersköterskeutbildning och sen min resa till afrika nånstans och jobba där gratis och leva på pengarna jag har kvar. känns bättre att verkligen göra något för världen än att bara skänka pengar. men ska göra det om det blir över.


Vill du gifta dig: ja!


Vill du ha barn: JA!


Är du musikalisk? spelar trummor, gitarr, lite piano, lite bas, lite av allt. sjunger också xD . jag går liksom estetiska programmet med inriktning musik.


Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller MER.


Bor dina föräldrar tillsammans: ja :D


Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger.


Biter du på naglarna: ja, tyvärr >< !


kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker verkligen om att läsa din blogg. Stark av dig och skriva så personliga saker! :)

2010-08-25 @ 23:21:30

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0