mish

klockan är snart 12 och snart ska jag packa. vickan svarar inte på mitt sms om när vi åker imorgon, men jag antar att det blir typ 10 :o . hursomhelst skulle jag ha varit full nu, men festen jag skulle till var en tråkig fjortisfest med noll bra stämning. så jag var där i typ.. 3 minuter, sen gick jag till ica och köpte digestivebars medan jag väntade på att zack skulle komma och hämta mig. han är sjukt bäst den pojken. vi tillbringade kvällen med att leka med hans nya telefon och se på tv, det var massa mysigt.

jag hoppas verkligen jag klarar av att åka bort, bo borta, allt folk på söndagen. jag är rädd, men försöker andas och tänker att nu ska jag klara det här!
önska mig lycka till? <3

och bara för att emma-lisa är så sjukt söt :*


kommentarer
Postat av: Zack

Lycka till! Du är bäst du me, och mkt sötare än emm ;) <3

2010-04-30 @ 23:53:06

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0