somewhere under the rainbow.

idag har det solregnat, det är mysvackert. skolan var väl okej, hade mode och design! håller på göra en ballongklänning i lite tyll-aktigt tyg, den kommer nog bli fin, hoppas jag. och ikväll ska jag faktiskt vara med kompisar, det var länge sen nu. jag ska klippa millas hår, och emma-lisa ska pierca hennes näsa och kanske min om jag vågar. rodrick från es1 ska också vara där, tror faktiskt emma-lisa är lite kär. gulligt.

och fel vann i top model 12, varför kan aldrig min favorit vinna?! dumma, dumma top model.

men men, jag älskar den här bilden på allison harvard <3


och jag mår lite bättre idag, kanske är det solen, jag vet inte. men nu blir det friends för fulla rullar!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0