i miss you.

gaaaaaaash! jag saknar william så mycket. varför ska han vara miljoner mil bort, varför? jag behöver honom nära, i min famn, intill mitt hjärta.

nu är min mössa klar. har suttit och stickat massor, och det blev jättefin. lägger upp bilder när jag hunnit fota, har inte orkat ladda batteriet i kameran på grymt länge. men men, rabih (eller hur det nu stavas) gick vidare i idol, det är kul, han är ju fan bra på att sjunga! tyckte inte det först. lycksele kan tydligen skapa stjärnor! och nu ska vi vara med i körslaget också. heja team pontare! synd bara att ingen av dom bästa bästa kom med. "solosångare solosångar bla bla bla". dumma pontare.

nu ska jag se film och sen försöka sova lite. har en lååååång dag imorgon. massa grejs, så hinner nog inte skriva.
natti, XXXXXXOOOOOOOOOOOOO

kommentarer
Postat av: willzorz

Älskling, tror inte jag är miljoner mil bort, även om det känns som det. Men det spelar ingen roll om jag är en kilometer bort eller på andra sidan jorden, vi är ändå inte med varandra, och det är tråkigt. Hade varit så roligt om du var här. Men snart kommer jag hem till dig igen i alla fall. :)



Och ladda kameran ffs! Jag vill se mössan ju. :D

Älskar dig

2009-10-01 @ 12:16:49

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0