hide and seek.

festen var rolig, hon var inte där så kunde nästan sluta tänka på det. fast mina ciggpaket är slut nu, tror jag, så måste orka gå och köpa. har haft en rätt jobbig dag, trött och bakis på djurparken. men jag får skylla mig själv.
därimot for jag hem tidigt igår för jag fick världens ångest, och orkade bara inte mer.
mamma var snällast och jag fick sova i hennes säng.

jag känner mig inte pigg, inte glad. känner mig mest bara tom, depp liksom. känner mig ful, äcklig, bara usch.
jag orkar inte bup idag, orkar bara inte. jag gömmer mig nog här hemma ikväll istället.



you don't care a bit,
you don't care a bit.


osynlig, jag är nog osynlig.


kommentarer
Postat av: Wille

Nej, du är inte osynlig, du är ju vackrast :)

2009-09-07 @ 22:39:00

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0