this place is a prison.

nästa KU-kväll är temat "vad lyssnar du på?". man får ta med sig en låt och spela och berätta om. vet inte riktigt vad jag ska ta för någon.. funderar på imogen heap - hide and seek (http://www.youtube.com/watch?v=Y4OLQB7ON9w). den går rakt in i hjärtat på mig. åh, det känns som en jobbig hemläxa, än fast det är frivilligt. men jag vill verkligen kunna ha en favorit. var så länge sen nu, hoppas jag hittar en.
nu är det äntligen helg i alla fall, ingen skola, bara vila. håller dessutom på att bli sjuk igen, hemska virus som dras till mig. tänk om det är svininfluensan?!
nej usch, så ska jag inte tänka.
the postal service cover på against all odds är också underbar och har följt mig så länge nu. åh, det är så svårt!
tror jag ska röka nu och läsa lite, inte sitta här och deppa.



saknar tiden då jag orkade göra mig i ordning.


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0