last night on earth.

(förlåt, men william är här och det är massor i skolan så har inte hunnit skriva)

green day var helt underbart,
det bästa någonsin. har nog aldrig
varit så lycklig som jag var i den
stunden. de bästa 2 timmarna och
25 minuterna i mitt liv. måste se
dom fler gånger, många fler.
behöver dom i mitt liv. 
fast william är bäst. nu kan jag
sova, andas, leva. jag älskar när
han är här, han gör att jag känner
mig frisk. att vakna av hans pussar
och viskningar är som glitter, helt underbart. och snart har vi varit tillsammans i 1½ år. då har vi slagit hans rekord, då ska vi fira och må bra. nu ska vi se heroes och sova, måste upp tidigt och duscha innan skolan imorgon. men har bara två lektioner imorgon, först ska jag spela beatles-låtar och sen ska jag läsa konstiga medeltida texter på svenskan. men men, då är det fredag i alla fall, idol-mys och chipsochdipp.
godnatt på er!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0