hemma igen. (ojsan, jag som bara haft rubriker på engelska hittills. äh, förändringar är bra. och det här blev min längsta rubrik hittills också. jag förnyar mig!)


nu är jag hemma igen, i kalla lilla lycksele.
det är fredag och om två timmar ska jag se på idol och heja lite på rabih, det vore väldigt roligt om han skulle vinna.

min pappa har flyttat in i mitt rum medans jag varit borta, och tillochmed nu när jag är hemma sitter han där inne och spela james bond. jag köpte ett jättesött örngott (VÄRLDENS TRÖTTASTE PAPPA) till honom i förskotts-farsdags-present på lagerhaus. var inne där idag och blev jättesugen på att köpa massa prylar, men kände att nu ska jag inte skämma bort mig själv, utan min kära far. jag gick också omkring i två timmar och letade efter en ny jacka, men såklart passade ingen. min kropp är tydligen inte gjord för vinterns kappor. det får mig nästan att gråta, för det bästa med höst/vintern är att jag får köpa en ny kappa.

och vet ni? min gulliga mormor är och hälsar på ända från spanien! hur kul som helst. hon är som jag i en äldre förpackning.


kommentarer
Postat av: Wille

Jag vill tillbaka till Spanien... <3

2009-10-31 @ 03:29:00

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0