sjukligheter.

det var grymt tomt på skolan idag utan emma-lisa. jag saknar henne jättemassamycket! (du måste komma och hälsa på klassen snart ju). något kul är att vi har börjat på riktigt med julshowen nu, för manuset är äntligen klart. jag hoppas att jag får en bra roll, jag hoppas jag får den jag vill ha. ska inte säga vilken för det ger nog otur, men det börjar på r och slutar på egissören. hoppas hoppas hoppas!

och jag tror att jag håller på bli riktigt sjuk. jag är trött, har väldigt ont i huvudet, fryser, svettas, allt sånt där usch-igt.

nu ska jag se heroes (jag vet att jag är nörd) och sen röka och sen sova och bli frisk. heja mig!

XXOOOO
sjuklingen :(

kommentarer
Postat av: Emm

Jag saknar dig också !

Jag ska försöka komma och hälsa på nån gång snart. Men jag har ett sånt fullt schema :/

2009-11-03 @ 23:35:02
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/
Postat av: Per

Vi är då sjuka tillsammans! ^^

2009-11-04 @ 19:18:58
URL: http://myvisualangle.blogspot.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0