nere i djupet, där är det mörkt och ensamt.

jag vet inte vad som händer, jag vet inte vad jag gör, jag förstår inte. jag är lycklig, jag är olycklig, jag är upp och ner, hit och dit, ut och in.

lyckligheter:
  • william
  • tina
  • maria
  • linn
  • didrik
  • per
  • milla
  • klassen
  • härnösand + folket där
  • twilightböcker
  • (jag vet att jag förmodligen har glömt något eller någon viktig.
olyckligheter:
  • hon
  • hon
  • hon
  • hon
  • hon
  • hon
  • hon
  • hon
  • det
  • dom
  • allt

jag orkar inte skriva, jag orkar bara inte, jag vet inte vad jag tänker, jag skriver bara fel. därför sätter jag mig och kopierar in lite bitar ur texten till en låt jag älskar; papa roach - scars.


cause you're drowning in the water
and i tried to grab your hand

i left my heart open

but you didn't understand

i can't help you fix yourself
but at least i can say i tried
i'm sorry but i gotta move on with my own life
i tear my heart open just to feel.

and my scars remind me that the past is real.


kommentarer
Postat av: Emm

Du glömde mig...

2009-11-25 @ 21:24:46
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/
Postat av: Emm

Du glömde mig...

2009-11-25 @ 21:24:57
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/
Postat av: tetra

och du så klart, jag trodde att jag skrivit dig, men tydligen inte. men du är massa lyckligheter. <3

2009-11-30 @ 23:14:58

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0