kompispluttar

frånvaro, jag vet. men jag fullbokar varje dag nuförtiden, och det ger mig noll tid till datorn. tråkigt men jag gör det för mitt eget bästa, och jag hoppas det är rätt val. försöker ha så lite tid jag kan att vara ensam, för då börjar tankarna hinna ikapp, som nu.

jag har hittat en vän i en pojke som heter didrik, vi ska leka på onsdag, torsdag, fredag och söndag tror jag. massa kul. jag är så glad över att jag har hittat honom.
och tina är underbar, vi är fan gjorda för att vara kompisar, för vi har så roligt, alltid. vi var på bio tillsammans ikväll. det finns ingen roligare att gå på bio med än tina.
och idag fick jag äntligen träffa linn! jag träffar henne så sällan att jag bara saknar henne hela tiden och blir överlycklig när vi väl träffas, mys!
i helgen lanade jag med tina, emma-lisa, per och emelie. dom är så söta och roliga och det var så sjukt kul.
jag är så glad över att jag har vänner, vänner som vill vara med mig, ta hand om mig, låta mig ta hand om dom. efter att ha känt mig så ensam så länge är det här himmelriket.


men en vän saknar jag, och jag är osäker på om vi någonsin kommer höras igen.. men jag är fullbokad, så jag kommer inte hinna falla ner i sorgen, smärtan.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0