jag nöter heroes och är helt galen i hiro nakamura!

jag är faktiskt på rätt bra humör just nu, mormor har äntligen fått tid till operation, och den är redan imorgon. tänk att hon har sån tur, åker till sverige i en vecka för att ta några prover, sen får hon en tid! och nu måste hon stanna här tills jul. så morfar kommer på fredag! kommer bli så kul. hoppas operationen går bra nu, mina tankar är hos bästaste mormor.

har varit sjuk idag, och tvingade mig själv att stanna hemma för man får inte gå till skolan när man är lite förkyld längre. dumma svininfluensa. men imorgon ska jag gå i alla fall, måste prata med rektorn. en lärare har varit elak, och jag ordna det, kanske byta dom ämnena jag har honom i till något annat.
hursomhelst, jag nöter heroes och det är spännande!



kommentarer
Postat av: Emm

Vem är det som har varit dum ? :( <3

2009-11-03 @ 15:44:54
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/
Postat av: Ika

Hej söt!

Har du något bra tips om någon sida som jag kan se heroes sesong 2 och 3? Vil inte ladda ner :)

2009-11-09 @ 19:10:04
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0