vitt mörker och svart ljus.

luciamys idag, och nathalou var sjukt vacker som årets lucia.
julshowstress idag, och hela klassen jobbade grymt bra.
fredagsmys idag, och jag och didrik råkade somna flera gånger.

imorgon ska jag, tina och per ha en liten förfest hos mig och sen fara ut och dansa hela natten, kommer bli hur kul som helst! behöver det verkligen, just nu.
någonting är fel, jag vet det nu. någonting är jättefel, och det är så läskigt. känns som om jag bara faller, men ändå så räddas jag hela tiden av tina, didrik och william. och jag saknar william, saknar tryggheten i hans famn, kärleken.
nu lyssnar jag på linkin park och ska nog snart försöka sova snart. vet bara inte om jag orkar. ska nog somna till musiken.

kramar! 
(och linn, du är underbar, tro aldrig annat. och duvetvem kan dra åt helvete.)



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0