vintersaknad

hjärtat är omplåstrat. william vet verkligen hur han ska få mig att förlåta honom. jag hoppas att vårt förhållande kommer överleva, för jag älskar honom mer än allt. och jag kommer aldrig älska någon annan på samma sätt.

men jag är rädd. jag är rädd för mig själv, rädd för min sjukdom, rädd för framtiden. tänk om han inte orkar, tänk om vi inte orkar. tänk om rädslan tar över mig, oss, vår kärlek.
jag vill inte tänka mer.


saknar william, åker till honom på tisdag tror jag. vi ska kramas, pussas, prata. funderar på att skippa nyårs-festandet. känns för destruktivt. vill inte bli trasigare än jag är nu, hoppas alla förstår det.
saknar tina, hon kommer inte hem förräns på söndag, så vi ska leka på måndag. spela splinter cell och rökapratakramasmysa.
saknar didrik, varför ska vilhelmina vara så långt bort? varför ska han ha katter när jag är dödligt allergisk? bajs. hoppas vi kan ses något iaf under jullovet, behöver honom.
saknar linn, hon förtjänar allt bra, så bra som hon är. hon gör så att mitt liv går framåt. tack sötnos. 
saknar per, jag drömde om honom inatt. tror vi lekte deathgame, och dödade varandra med grönsaker. det var roligt.
saknar johanna, jag hatar att hon bor i gävle. jävla gävle. jävla förbannade sverige som ska placera gävle så långt från mig.
saknar henne... i mitt hjärta finns det ett slott som tillhör henne, som väntar på att hon ska komma tillbaka hem.



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0