tetra trött

inatt kunde jag inte sluta läsa en helt underbar bok (bara inte du - av katarina von bredow) så jag somnade inte förren halv 6 typ. klockan halv 8 var jag tvungen att stiga upp, för vi skulle till umeå och shoppa. jag var väldigt trött men sov ändå bara typ 10 minuter av den 1½ timme långa bilresan. sen gick jag på stan (hittade en grymt snygg kjol och en prickig rosett till håret på monki, en prickig jättesöt topp, en glittrig gullig kofta, en grå kepsmössa, gråa fingervantar med långa ärmar och en grå-glittrig ögonskugga på hm. hittade också några fina julklappar till william<3) (jag vet, jättelång parantes, men nu fortsätter meningen "sen gick jag på stan...") och det var värsta snöstormen.  jag var så trött att jag nästan sa ursäkta när jag råkade krocka lite i en skyltdocka! och jag gick fel hela tiden. men men, klockan 16 hoppade jag på bussen till härnösand, och efter 3 timmar av orolig buss-sömn var jag framme. nu sitter jag och william här och har det mysigt, hemma i connys lägenhet som vi kidnappat medans han är i usa.

nu ska jag pussa på william, puss på er!
(jag saknar urkult och pablo! hoppas jag får träffa henne nu i veckan <3)


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0